Simultaan bij nieuwe sponsor

Sinds kort hebben we een nieuwe sponsor, waar we uiteraard blij mee zijn: Derksen woonideeën uit Tubbergen. Het logo van dit bedrijf staat rechtsonder op de homepage van onze club. Als tegenprestatie hebben we afgesproken daar ter plekke tweemaal per jaar een simultaan te geven (insteek is 2 simultaangevers tegen elk 10 borden). De eerste simultaan is gepland op donderdagavond 22 maart. Wim Arns heeft zich bereid verklaard een van de simultaangevers te zijn. De andere zal nog worden aangezocht. Indien er onvoldoende tegenstanders zijn (Derksen zorgt zelf daar voor de PR) kunnen we ter aanvulling zo nodig voor die zijde van het bord eigen clubleden meenemen. Hopelijk wordt dit alles een succes.