Eindelijk heeft het eerste team een overwinning kunnen noteren op WSG2. Voor Borne was dit team tot nu toe een vrijwel onoverwinnelijk obstakel geweest. Wel is er eens gelijk gespeeld, maar op zaterdag 5 november was het zo ver. Lex en Norbert waren een paar dagen eerder al naar Winterswijk vertrokken om voorruit te spelen. […]
